Sommer & Sjovcup - 6. juli 2024

25. juni 2024 kl. 17:20
Tilmeldingsfristen nærmer sig

Stubbekøbing Boldklub og SB’s venner arrangerer årets hyggeligste og sjoveste fodboldfest, som afholdes den lørdag 6. juli 2024

Tilmeldingsfristen nærmer sig, så skynd jer ind og tilmeld. Tilmeldingerne er i fuld gang, men vi skal lige have de sidste med. Kom og få en kanon dag på SB's baneanlæg.

Læs mere om dagen her:

Del 1⚽️
Fodboldturnering:
Alle kan lave et hold og deltage i den store dyst, hvor fokus er på at have en sjov og hyggelig eftermiddag. Ønsker man blot at være tilskuer, så er man også meget velkommen til dette.

Der spilles 5 mod 5 og hvert hold skal bestå af min. 5 og max. 7 spillere (min. 15 år), der skal mindst være 1 kvinde på banen under hele kampen.

Del 2🎶
Sommerfest:
Alle kan deltage i denne hyggelige aften, hvor der serveres lækker grill-buffet, kølige drikkevarer til fornuftige priser og ikke mindst god musik.
Diskotek Dance Machine spiller hele aftenen.

Priser:
Holdgebyr: Kr. 500,00
Holdgebyr inkl. spisning: Kr. 1.500,00 (for op til 7 personer)
Løse spisebilletter: Kr. 150,00

Tilmeldinger er i fuld gang - tilmeld dig her 👇🏼